Doe mee aan de #PlaywithClay Challenge!

De economie en de wereld om ons heen veranderen in rap tempo. Bedrijven moeten continue in beweging blijven en inspelen op veranderingen om hun heen. Toekomstbestendige bedrijven zijn bedrijven die dit goed kunnen en vinden zichzelf telkens opnieuw uit. Een bedrijf dat dit succesvol heeft gedaan is Play-Doh (van schoonmaakmiddel tot kinderspeelgoed). In onze blog lees je meer over de innovatielessen die we hieruit kunnen leren, maar bovenal een inspirerend voorbeeld van veerkracht en ondernemerschap.

Wij wensen onze relaties voor 2018 veel veerkracht, nieuwe perspectieven en ondernemerschap toe om continue in beweging te blijven! Dat betekent aan de slag en daarom dagen we je uit mee te doen aan de PlayWithClay Challenge.

De PlaywithClay Challenge:
1. Visualiseer met klei: Wat is jullie innovatie-wens voor 2018?
2. Plaats je visualisatie (foto/video) met korte uitleg op Twitter
3. Tag jezelf (organisatie) en ons (@sideinc)
4. Gebruik #PlaywithClay

De twee inzendingen met de meeste likes en retweets winnen een prijs. 26 januari maken we de winnaars bekend!

Wat kan je winnen?

  • De winnaar: Kaarten voor de NRC Live Impact Day
  • De tweede plek: Cadeaupakket om creativiteit verder vorm te geven